Meeting 28 januari of ...

Mark Lamers mark at marklamers.nl
Mon Jan 17 20:45:12 CET 2011

Wellicht is het ook interessant om gedeeltelijk of meer op te trekken met onze
zuiderburen.

Ik denk dat het mooi zou zijn als iedereen die iets te melde, vragen, uitzoeken
of wat dan ook heeft, het hier achterlaat. Ik maak daar na het weekend dan een
lijstje van. Misschien kunnen we de 28 ste dan wat actiepunten opstellen en op
FOSDEM met Karsten en Mathias overleggen hoe we bepaalde zaken kunnen
aanpakken.
Op die manier hebben de mensen die er op beide of een van beide bijeenkomsten
niet bij zijn toch invloed op onze roadmap voor 2011.

\\ML