Gelukkig nieuwjaar

Jelle Hermsen jelle at fsfe.org
Mon Jan 3 20:03:44 CET 2011

Vrees het niet, tenzij jullie naar Deventer willen komen (met toch een
slag om de arm natuurlijk), want precies rond die tijd verwachten we de
kleine, dus ik neem liever geen risico :). Ik begrijp dat een centrale
locatie in Utrecht belangrijk is voor iedereen, dus ik zal de dingen die
ik graag wil inbrengen wel tijdig e-mailen.

> Ik ben bezig met een mail aan Rainer waar alle eisen van de
> belastingdienst instaan aan een ANBI.
> Ik denk dat hij komend wekend de deur uit gaat.
> Ik hoop bij onze meeting dan een lijst met actiepunten te hebben
> \\ML
Fantastisch. Ik hoop dat de gegevens voor 2010 al volledig en op een
rijtje zijn, want dat zou een mooi compleet beeld kunnen geven.

> * Welke conferenties/congressen in NL (of elders) zullen we sieren
> met
>   onze aanwezigheid.
Eurobsdcon wordt dit jaar in NL gehouden. Ze zijn bij d-bug op het
moment bezig de boel te regelen, dus wellicht een idee om te kijken of
we daar aanwezig kunnen zijn?

Groeten,
Jelle