Re: ideeën

Martijn Brekhof m.brekhof at gmail.com
Thu Feb 3 12:10:04 CET 2011

Hoi Ywein,

Ik ben zelf nog niet zolang lid en ken maar heel weinig mensen uit de FSFE club.
Lijkt me erg leuk om iedereen te ontmoeten. Ik vind het geen probleem
om met z'n allen
samen te komen. We kunnen wel wat input gebruiken denk ik. Echter is
mijn ervaring met
grotere meetings dat er snel wordt afgedwaald en het de spreekvrijheid
enigzins belemmerd.
Aangezien we willen komen tot een actieve club binnen BNL denk ik
dat er ook behoefte is aan een onderonsje.

grt,
Martijn