Re: ideeën

Maurice Verheesen m.verheesen at gmail.com
Wed Feb 2 12:51:43 CET 2011

Hey folks!

Dit zijn de tijden die mij schikken:
Zaterdag middag : 13:30 - 1500u (eventueel vanaf 12:30u)
Zondag : 10:00 - 11:00u en 13:00 - 14:00u

Gr. Maurice

Op 2 februari 2011 11:57 heeft Martijn Brekhof <m.brekhof at gmail.com>
het volgende geschreven:

--
"About innovation happens elsewhere: Innovation happens actually
everywhere, but there is simply more elsewhere than here."