FSFE needs your help to make a progress in the PDFreaders campaign!

Sam Geeraerts samgee at elmundolibre.be
Mon Apr 25 11:37:20 CEST 2011

Mark Lamers wrote:
> Beste mede Fellows,
>
> Jullie hebben allemaal onderstaande email ontvangen neem ik aan. Ik hoop
> dat er een aantal onder jullie zijn die hier mee aan de slag willen. Ik
> ga i.e.g in het komende lange warme weekend kijken of ik het stappenplan
> kan vertalen naar nuchter Hollands.

Ik zal het Belgische lijstje eens wat nader bekijken.

> Lijkt me leuk om deze gelegenheid
> aan te grijpen voor een ontmoeting van ons.

Het zal voor mij nogal ver zijn, vermoed ik. En de NMBS doet nogal
lullig over treinkaartjes naar het buitenland, heb ik gemerkt.

> Misschien is een van de
> dutch fellows bereid om een verhaaltje te houden over de pdf campagne.
> Misschien kan ik wat uitfilteren uit de website.

Is er binnen de campagne al eens nagedacht over positieve stimulatie?
Cru gezegd komt het er nu op neer dat we de instanties wijzen op iets
dat zij niet echt als een probleem ervaren en de enige winst die ze er
uit halen als ze de aanpassing doen is dat die irritante FSFE-jongens
stoppen met zagen. Mijn initiële idee is een webpagina per land waarop
de instanties die de aanpassing al gedaan hebben met behulp van een mooi
lijstje geprezen worden voor hun inspanning. Maar overheidsinstanties
hebben weinig of geen reclame nodig, dus ik weet niet of zoiets een
extra stimulans zou zijn.

Ik heb nog geen andere (nuttige) ideeën hiervoor kunnen bedenken.
Misschien iets voor een brainstorm-sessie tijdens de bijeenkomst?