FSFE needs your help to make a progress in the PDFreaders campaign!

Mark Lamers mark at marklamers.nl
Thu Apr 21 18:16:39 CEST 2011

Beste mede Fellows,

Jullie hebben allemaal onderstaande email ontvangen neem ik aan. Ik hoop
dat er een aantal onder jullie zijn die hier mee aan de slag willen. Ik
ga i.e.g in het komende lange warme weekend kijken of ik het stappenplan
kan vertalen naar nuchter Hollands. Lijkt me leuk om deze gelegenheid
aan te grijpen voor een ontmoeting van ons. Misschien is een van de
dutch fellows bereid om een verhaaltje te houden over de pdf campagne.
Misschien kan ik wat uitfilteren uit de website. Een tweede gedeelte van
de bijeenkomst kunnen we gebruiken om wat doelen van ons allen te
samenvatten, kennismaken en interesses uit te wisselen.

Laat ajb even weten wat je er van vind.

--
Mark Lamers
email: mark at marklamers.nl
Key fingerprint = 884C F025 C93F D288 BD8D  DA18 749D 2A39 4A7B 2D6A