ideeën

Jelle de Jong jelledejong at powercraft.nl
Sat Apr 2 19:18:52 CEST 2011

Beste allen,

Ik ben mijn mailbacklog wat aan bijlezen (druk druk... :)

On 18-02-11 21:28, Mark Lamers wrote:
> Ik heb uit de mond van Jelle de Jong wel wat ideeen gehoord, kom ik op terug.
> Trouwens hoe ging het LPI examen Jelle?

Is goed gegaan ben nu LPIC2 certified. Als ik de tijd kan vinden gaan we
voor niveau 3 door.

> Rainer heeft dit al voldoende geadresseerd. In principe lijkt de wiki
> afdoende. Ik had het idee dat Jelle de Jong hier expliciete ideeen over heeft.

Ik princiepe vind ik het prima om de infrastructuur op fsfe.org te
gebruiken, indien er andere systemen worden gebruiken graag op een
centrale plek documenteren, zoals mogelijke identi.ca of twitter
accounts. Verder dienen er duidelijke afspraken te zijn voor het gebruik
van gesloten media zoals twitter/facebook/linkedin. (ik zeg mag wel,
maar naast open systemen en niet als primair medium, maar op een
breedere doelgroep te bereiken.

> Ik denk dat dat mij wel lukt, wel graag een beetje aanspraak en gezelligheid
> erbij :)

Ik ben ook 12 mei bij de NLUUG voorjaarsconferentie, mensen mogen mij
dan altijd aanspreken.

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong