Extra bericht: FSFE NL meeting

Winand winand at nbox.nl
Mon Nov 29 09:08:43 CET 2010

Vrijdag de 28ste vind ik een goede datum.

Alvast een aantal agendapunten:
- Dagen om naartoe te leven/iets te doen:
-- Document Freedom Day 2011: 30 maart 2011
-- Software Freedom Day 2011: 17 september 2011

Wie gaat er de agenda opstellen? Ik bied me hierbij aan als
vrijwilliger. *<:-)

--
Met vriendelijke groet,

Winand