Extra bericht: FSFE NL meeting

Mark Lamers mark at marklamers.nl
Sun Nov 28 12:33:13 CET 2010

On Fri, Nov 26, 2010 at 08:46:00AM +0100, datumprikker.nl wrote:
>    [1]logo
>
>                                     Afspraak
>
>    Hoi,
>
>    Ik heb in januari ook wat data voorgesteld. In de hoop dat er wat meer
>    mensen kunnen. Nog niet iedereen
>    heeft bij de nieuwe data aangegeven of ze kunnen.

    Ik heb wat geschoven in mijn Agenda tot ik een groen balkje kon maken :)
    Het zou gaan om vrijdag 28 januari 2011. Mijn trainer bij RedHat die in
    Amersfoort woont heeft mij getipt voor cafe "het Nonnetje"
    http://www.nonnetje.nl/ en cafe "Lazy Louis" http://www.lazylouis.nl/. Ik
    zal verder nog wat lokaties opvragen bij collegas.
    Indien we tot een afspraak kunnen komen, zou ik graag met jullie een
    lijst met agenda punten maken. Ik heb al een onderwerp gezien betreffende de belastingdienst.
    Ik wil wel achter info aangaan wat dit betreft.

    \\ML