Fellowship Netherlands alive again?

Martijn Brekhof m.brekhof at gmail.com
Wed Nov 24 11:53:38 CET 2010

Hoi,

Ik heb Jelle de Jong toegevoegd aan de datumprikker.
Zie beneden voor de rest van mijn mail.

2010/11/23 Winand <winand at nbox.nl>:
> Ik denk dat het belangrijk is dat er zoveel mogelijk mensen komen, gezien de
> geringe omvang die er op dit moment is. Daarom denk ik dat het misschien
> handig is om in het geval van Jelle Hermsen het even af te wachten voordat
> we iets prikken. Hoewel ik een tussentijdse kennismaking onder het genot van
> een drankje natuurlijk toejuich.

Ik vind ook dat er zoveel mogelijk leden aanwezig moeten zijn.
Maar ik denk dat het aantal actieve leden sowieso gering is op dit
moment, gezien de activiteit
op de mailinglist.

> Bestaat er trouwens een ledenlijst o.i.d.? Het is op zich wel handig als we
> weten wie er nou daadwerkelijk betrokken is bij de FSFE NL (en dan heb ik
> het over zowel Fellows en niet-Fellows).

Wellicht dat Mark daar iets van heeft of krijgt?

> Naar aanleiding van de e-mail van Jelle de Jong wil ik even opmerken dat het
> kan zijn dan er personen kunnen zijn die deze e-mailreeks heeft ontvangen,
> maar geen e-mails van de mailinglijst. Dat kan namelijk tot gevolg hebben
> dat er gaten vallen in de correspondentie.
>
> --
> Met vriendelijke groet,
>
> Winand

Als het aan mij ligt zullen we vaker meetings houden.
Ik zal ook wat data voorstellen in Januari. Wellicht dat het lukt om
de hele groep dan bij
elkaar te krijgen.
Kunnen we meteen je nieuwe release vieren :D.