Fellowship Netherlands alive again?

Jelle de Jong jelledejong at powercraft.nl
Tue Nov 23 21:45:09 CET 2010

Beste Fellows,

On 23-11-10 19:23, Martijn Brekhof wrote:
> Als er nog andere zijn die ook graag bij de bijeenkomst aanwezig
> willen zijn laat dat dan even weten. Ik voeg jullie
> dan toe aan de datumprikker.

Meeste kennen mij hier wel, maar voor de nieuwe gezichten, ik heet dus
ook Jelle :) en ben al +/ 4 jaar fellow.

Ik zou ook wel naar een fsfe-bnl meeting willen, echter zit ik wat vol
met mijn agenda. Is het misschien een idee om in de omgeving van Utrecht
Centraal een keer wat te avond eten te nuttigen met zijn allen? Op een
vrijdagavond bijvoorbeeld?

PS. Ik heb iedereen uit de CC lijsten gehaald, omdat ik hopelijk nu kan
aannemen dat deze personen zijn van de mailinglijst of dit in de nabije
toekomst zullen zijn.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong