Fellowship Netherlands alive again?

Jelle Hermsen jelle at fsfe.org
Tue Nov 9 15:04:46 CET 2010

/* Nu met het goede adres van de mailinglist in de TO */

Hey iedereen [heb ff iedereen uit de cc gehaald die ook lid is van de
fsfe-bnl lijst],

Aangenaam! Amersfoort is erg handig centraal, heb je toevallig een groot
huis? .-)

Ben het zeer met je eens!

Over de belastingaftrekbaarheid van de donaties: hiervoor moeten we
zorgen dat we door de belastingdienst worden aangemerkt als ANBI
(Algemeen Nut Beogende Instelling). Dit schijnt ook te gelden voor
organisaties in andere lidstaten van de EU dan Nederland. Ik wil wel
uitzoeken hoe we dit precies kunnen gaan regelen en hiervoor een
stappenplan opstellen.

Groeten,
Jelle