[Fsfe-se] Svensk GNU... (MAILINGLISTA)

Jon Kristensen jon.kristensen at dedikerad.se
Mon May 30 21:16:26 CEST 2005

Hej Michael och alla andra!

Felet är helt och hållet mitt. Ni har inte missat något - jag har bara
inte hunnit gå ut med det ännu. Föreningen Dedikerad har formellt
startat upp projektet och dess mailinglista men ingen har hunnit börja
arbeta på det "på riktigt" ännu.

Länkar:
Nyhet, http://www.dedikerad.se/news/10/
Projektsida, http://www.dedikerad.se/projects/dedikerad_gnu/

Nu vill jag inte tvinga in någon i föreningen Dedikerad, så var inte
oroliga för det! Det är bara det att jag brukar ha föreningen som en bas
för de projekt som jag startar inom informationsfrihetskategorin! :-)
Det kommer att drivas helt öppet och egentligen oberoende av föreningen.

/Jon

Jon Kristensen
Ordförande i Dedikerad