[fsfe-fi] FSFE Suomen tiimi?

Solarius ville.solarius at gmail.com
Thu Jul 16 15:49:35 CEST 2009

Hei!
Yhdyn Timoon (ja etenkin hanen mielipiteeseensa ;)) siita etta olen
kylla valmis auttamaan, jos resursseja (aikaa) loytyy sopivasti, ja
uskon etta pikkujuttuihin sita aina loytynee. Eli kiinnostusta kylla
loytyy.

Finhack '09:iin kannattaa tulla: www.finhack.org

Sielta loytaa lisaa porukkaa, toivottavasti ympari ampari suomenmaata
kuten vuosi sitten (ja sanaa saa levittaa)

Tervetuloa!

(tama vastaus on vahan myohassa koska evotin mailin kanssa :))

--
Regards,
Solarius <http://www.eetteri.org/solarius>